آب و هوا تاثیر زیادی بر روی عملکرد و ماندگاری ایزوگام ها دارد. از این رو کارخانه ایزوگام شرق با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و رطوبت و خشکی هوا انواع مختلفی از ایزوگام ها را تولید میکند و هر کدام نسبت به شرایط مقاومت و دوام مختلفی دارد. معمولا ایزوگام مناطق سردسیری و گرمسیری به دو دسته ایزوگام پلیمری الاستیکی و ایزوگام پلیمری پلاستیکی تقسیم بندی می شود. ایزوگام های الاستیکی مخصوص مناطق سردسیری و ایزوگام های پلاستیکی مخصوص مناطق گرمسیری می باشد. در ادامه به معرفی مشخصات و ویژگی های هر کدام میپردازیم.

بهترین مارک ایزوگام برای مناطق سردسیر

ایزوگام شرق بهترین برند برای مناطق سردسیری بوده و تمامی ایزوگام های سردسیری تولید شده از فرمولاسیونی ویژه و خاص استفاده کرده تا با سردترین شرایط آب و هوایی نیز سازگاری داشته باشد. این ایزوگام ها از بهترین مواد اولیه درجه یک تولید شده و به خوبی می تواند از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری کند.

ایزوگام شرق برای ساخت ایزوگام های مناطق سردسیری از افراد باتجربه و دستگاه های بسیار پیشرفته بهره برده تا مقاومت این ایزوگام ها را در سردترین هوا نیز افزایش دهد. در هنگام خرید ایزوگام شرق به هولوگرام آن توجه زیادی کنید تا محصول مورد نظر اصل بوده و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر

  • ایزوگام سردسیری دارای ضخامت، وزن و قطر بیشتری می باشد.
  • ایزوگام های سردسیری از مواد الاستیکی ساخته شده است.
  • فرمول ساخت این دو ایزوگام ها با یکدیگر تفاوت دارد.
  • ایزوگام گرمسیری دارای روکش فویل دار است تا در برابر تابش خورشید قیر آن شل نشود.
  • این ایزوگام ها انعطاف پذیری بیشتری بالایی داشته تا بتواند در برابر آب و هوای سرد مقاوم باشد.

ایزوگام بهتر است یا قیر گونی برای اطلاع از پاسخ مناسب می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین نوع ایزوگام

اصلی ترین و مهم ترین وظیفه ایزوگام ها، جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان می باشد به همین دلیل بهترین ایزوگام عایقی است که بتواند به صورت خوبی از ورود رطوبت به ساختمان جلوگیری کند. ایزوگام ها باید با انواع شرایط جوی سازگار باشد.

به عنوان مثال در صورتی که ایزوگام در مناطق گرمسیری نصب شود باید تحمل حرارت های بالا را داشته باشد به همین دلیل ایزوگام ها به دو دسته سردسیری و گرمسیری تقسیم می شود تا بتواند به خوبی در برابر هر گونه شرایط جوی مقاومت داشته باشد. شما می توانید بهترین ایزوگام را از ایزوگام شرق بخواهید. ایزوگام شرق یکی

قیمت ایزوگام مناطق گرمسیری

همان طور که عنوان کردیم، ایزوگام مناطق گرمسیری دارای ضخامت و وزن های بالایی هستند تا بتوانند از ساختمان شما در برابر آسیب و رطوبت مقاومت کنند. قیمت ایزوگام گرمسیری به میزان مقاومت آن در برابر رطوبت بستگی دارد. هر چه کیفیت ایزوگام های تولیدی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

ایزوگام های گرمسیری تولید شده توسط ایزوگام شرق به دلیل عرضه مستقیم و تولید عمده قیمت مناسب تری دارد. برای استعلام ایزوگام مناطق گرمسیری با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

مشخصات ایزوگام مناطق سردسیری و گرمسیری

  • این ایزوگام ها دوام بسیار بالایی داشته و دچار تاخوردگی نمی شود.
  • ایزوگام های مناطق سردسیری در برابر برف و باران بسیار مقاوم هستند.
  • ایزوگام های مناطق سردسیری و گرمسیری به لباس و یا کف کفش نمی چسبد.
  • ایزوگام مناطق سرسیری در برابر شرایط آب و هوای سرد شکنندگی نداشته و آسیبی نمی بیند.
  • ایزوگام مناطق گرمسیری دارای روکش فویل دار بوده تا در برابر تابش خورشید مقاوم باشد و شل نشود.
  • بر روی ایزوگام های سردسیری نشان استاندارد BOF و بر روی ایزوگام های گرمسیری نشان استاندارد BPP درج شده است.
  • برای تولید ایزوگام مناطق سردسیری از پلیمر الاستیکی و برای تولید ایزوگام مناطق گرمسیری از پلیمر پلاستیکی استفاده شده است.

برای خرید بهترین ایزوگام صادراتی می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

ایزوگام ویژه مناطق سردسیر

همان طور که می دانید وظیفه ایزوگام ها جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان می باشد. به همین دلیل از آن جا که مناطق سردسیری بارندگی زیادی دارد باید از ایزوگام های تولیدی باید قدرت نفوذناپذیری بالایی داشته باشد. ایزوگام شرق برای مقاومت بیشتر ایزوگام ها در مناطق سردسیری اقدام به تولید ایزوگام هایی کرده که مقامت بالایی در برابر بارش و هوای سرد داشته باشد.

  • ایزوگام مناطق سردسیری از پلیمرهای الاستیکی ساخته شده است.
  • ایزوگام مناطق سردسیری می تواند تا دمای 25- درجه از خود مقاومت نشان دهد.
  • هنگام تماس دست و یا لباس با ایزوگام های سردسیری باکیفیت ردی از آن باقی نمی ماند.
  • این ایزگام ها باید نرم بوده و انعطاف پدیری بالایی داشته باشد تا در برابر سرما آسیبی نبیند.
  • ایزوگام مناطق سردسیری فاقد بو بوده و بوهایی همچون گازوئیل را در این نوع ایزوگام ها متوجه نخواهید شد.

در مواقعی نیز پیشنهاد می شود در مناطق سردسیر از لایه های عایقی مانند ژئو ممبران نیز استفاده شود.توجه داشته باشید که استفاده کردن از لایه های عایق تنها بنا به سلیقه ی شخصی مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.