عایق های رطوبتی یا ایزوگام ها، پوششی از قیر و الیاف مصنوعی هستند که از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری میکند. امروزه مصرف ایزوگام ها در انواع پروژه های ساختمانی و صنعتی به سرعت رواج پیدا کرده است. به دنبال آن نیز کارخانه جات متعددی با برند و مارک های مختلفی دست به تولید ایزوگام و محصولات عایق رطوبتی زده اند و یک بازار اشباعی از برندهای نامعتبر را به وجود آورده اند. شاید شما به عنوان مصرف کننده یا خریدار عمده ایزوگام بارها بارها از خود پرسیده باشید:

  • کدام برند ایزوگام بهتر است؟
  • ایزوگام مرغوب و باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟
  • لیست قیمت ایزوگام شرق و قیمت به روز ایزوگام در بازار داخلی چه قدر است؟
  • قیمت هر رول ایزوگام شرق در سال 99 چه قدر است؟
  • آیا ایزوگام شرق بیمه نامه و ضمانت های معتبر ارائه میدهد؟
  • ایزوگام صادراتی شرق چه ویژگی هایی دارد؟

با پرسیدن همچین سوالاتی در می یابیم که برند و مارک های زیادی از ایزوگام در بازار وجود دارد که یکی از بهترین ایزوگام هایی که میتوانیم به شما معرفی کنیم، ایزوگام شرق است که با اختلاف زیادی از نظر کیفیت و مرغوبیت کالا در بین دیگر تولید کنندگان درحال فروش و صادرات ایزوگلم است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین نمایندگی خرید و فروش ایزوگام شرق مشهد 6736 و لیست قیمت ایزوگام شرق یه قیمت کارخانه را به شما همراهان معرفی کنیم.

فروش ایزوگام شرق به قیمت درب کارخانه

خوشبختانه کارخانه جات تولیدی ایزوگام شرق توانسته با تجربه نیم قرنی خود موفقیت های بزرگی در تولید محصولات عایق رطوبتی و ایزوگام درجه یک  به دست آورد و نسبت به رقبا در عرضه و صادرات ایزوگام مرغوب در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. ایزوگام شرق با داشن بیش از 500 نمایندگی فعال در کشور توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر ایران باشد.

 

قیمت ایزوگام شرق

 

فروش ایزوگام شرق

فروش ایزوگام شرق به صورت تک و جزئی مستقیم از درب کارخانه توسط نمایندگی فروش ایزوگام شرق انجام می شود. محصولات ایزوگام شرق را میتوانید بدون واسطه و قیمت مناسب از نمایندگی ما خریداری کنید. محصولات ایزوگام شرق کد 6736 به دلیل کیفیت بالا و عدم استفاده از مواد افزودنی غیر مجاز، نسبت به قیمت ایزوگام های دیگر بالاتر است.

در هنگام خرید ایزوگام ابتدا به کیفیت، اصالت محصول و سپس به قیمت آن توجه کنید تا ایزوگام خریداری شده از عمر مفیدی برخوردار باشد. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و با خرید آن می توانید از تخفیفات فروشگاه ما برخوردار شوید. همچنین شما می توانید بهترین ایزوگام شرق را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به حضور سفارش داده و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

بهترین لایه عایق ژئو ممبران می باشد برای اطلاع از نکات مربوط به نصب آن می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

ایزوگام شرق مشهد 6736

نمایندگی فروش ایزوگام شرق ثبت کد 6736 دارای شعب متعددی در سراسر کشور می باشد. محصولات موجود در این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز تولید شده است. مقاومت بالا و عمر طولانی ایزوگام شرق باعث رضایت بسیاری از مشتریان شده و فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص داده است.

نمایندگی فروش ایزوگام شرق ثبت کد 6736 در تهران و سایر شهرستان ها دسترسی آسان مصرف کنندگان را به مرغوب ترین ایزوگام تولیدی راحت کرده و مشتریان عزیز می توانند با وجود نمایندگی های متعدد با آسودگی خاطر محصولات ایزوگام شرق را خریداری کنند.

همچنین شما نیز می توانید یکی از نمایندگی فروش ایزوگام شرق در شهر خود باشید و از تسهیلات و امتیازات خرید این محصولات بهره مند شوید. جهت خرید و یا دریافت نمایندگی فروش ایزوگام شرق با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

قیمت خرید کارخانه ایزوگام شرق ثبت 6736

شما می توانید ایزوگام شرق ثبت 6736 را با نازل ترین قیمت از ما بخواهید. سفارش شما به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست شما رسیده و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. قیمت خرید کارخانه ایزوگام شرق ثبت 6736 بسیار مناسب بوده و شما می توانید این ایزوگام را با دیگر سایت ها مقایسه کنید. ایزوگام شرق محصولات خود را به صورت عمده تولید و به فروش می رساند و همین امر باعث کاهش قیمت نهایی محصولات ایزوگام شرق می شود. برای اطلاع از قیمت خرید کارخانه ایزوگام شرق می توانید وارد سایت شده و به صورت آنلاین قیمت این محصول را استعلام کرده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نانو عایق سرد چیست؟ برای این که راجع به این لایه اطلاعی بدست آورید پیشنهاد می شود به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

فروش ایزوگام شرق

 

مزایای خرید ایزوگام شرق چیست؟

  • ایزوگام شرق با 27 سال تجربه موفق در تولید و فروش انواع عایق‌های رطوبتی و ارائه خدمات فنی در زمینه عایق‌کاری
  • تضمین کیفیت محصولات عایق رطوبتی و ارائه بیمه‌نامه ۷ ساله از شرکت بیمه ایران برای کلیه محصولات
  • ارائه مناسب‌ترین راهکارهای فنی توسط کارشناسان خبره ایزوگام شرق با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی
  • در ساخت محصولات ایزوگام شرق از باکیفیت ترین متریال و مواد اولیه استفاده می شود
  • ایزوگام شرق ضدباکتریال بوده و به راحتی می توان آلودگی ها را از روی آن پاک کرد.
  • وزن این ایزوگام پایین بوده و بار اضافی را به ساختمان تحمیل نمی کند.
  • نصب ایزوگام شرق راحت بوده و به زمان کمتری نیاز دارد.

تولید ایزوگام شرق تک لایه و دولایه

دسته بندی ایزوگام ها براساس ماده اصلی تشکیل دهنده، لایه های به کار رفته و روکش آنها صورت می گیرد. ایزوگام ها بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده به دو گروه ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده، براساس لایه های به کار رفته به دو گروه تک لایه و دولایه و بر اساس روکش، به دو گروه با روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی تقسیم می شوند. ایزوگام شرق بزرگتر‌ین و تخصصی‌ترین تولیدکننده عایق‌های رطوبتی در ایران بوده و انواع مختلفی از ایزوگام ها را با با بالاترین کیفیت و موارد درجه یک تولید می کند. عایق های رطوبتی ایزوگام شرق به صورت کلی با توجه به موارد و متریال اولیه در سه نوع مختلف زیر تولید میشود:

  • ایزوگام بر پایه اکسیده
  • ایزوگام اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی
  • ایزوگام اصلاح شده بر پایه پلیمرهای الاستیکی

هر کدام از محصولات عایق رطوبتی شرکت ایزوگام شرق در انواع ساده (تک لایه) و روکش فویلدار آلومینیومی (دولایه) تولید می شود. ویژگی های ایزوگام تک لایه و دولایه باهم متفاوت بوده و بسته به منطقه موردنظر برای ایزوگام کاری انتخاب می شوند.

ایزوگام ساده: ایزوگام ساده در مواردی که روی عایق پس از نصب پوشش داده می‌شود مناسب است. کاربرد این نوع ایزوگام به مراتب کمتر از ایزوگام های دولایه است چرا که افراد ترجیح میدهند برای مکان های حساس ساختمان که ممکنه رطوبت و نم وارد ساختمان شود از ایزوگام فویلدار با روکش آلومینیومی استفاده می کنند.

ایزوگام فویدار: ایزوگام فویل دار محصولی کاربردی می باشد که به صورت تک لایه و دو لایه به بازار عرضه می شود. ایزوگام تک لایه برای شیروانی، سقف و پشت بام و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ایزوگام فویل دار مقاومت بسیار بالایی داشته و تاثیر زیادی بر روی جلوگیری از ورود نم و رطوبت به ساختمان دارد. این عایق علاوه بر این که از اشعه های خورشید جلوگیری کرده و مانع از ورود آب به ساختمان می شود، ظاهری زیبا و یکدست را نیز به پشت بام شما می دهد.

مکان هایی همچون پارکینگ های طبقاتی، دامداری ها، استخرها، پی ساختمان، مخازن آب، سرویس های بهداشتی، تونل ها، کانال های آبیاری، لوله های آب، مرغداری ها، باند فرودگاه، پل های هوایی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مزیت های تولیدات عایق طوبتی ایزوگام شرق در این است که محصولات ایزوگام خود را بر پایه مناطق سردسیری و گرمسیری کشور تقسیم بندی کرده است. چرا که ویژگی های ایزوگام مصرفی در مناطق سرد و گرم کشور باید باهم متفاوت باشند.

  •  ایزوگام مناطق سردسیری

ایزوگام های مخصوص مناطق سردسیری اغلب از جنس پلیمری الاستیک بوده و از قیر خالص برای ساخت آن استفاده شده است تا به خوبی بتواند از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری کند. در مناطق سردسیری بارش برف و باران زیاد بوده و ایزوگام ها باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. این محصول بسیار بادوام و انعطاف پذیر بوده و به مرور زمان آسیبی به آن وارد نمی شود.

  • ایزوگام مناطق گرمسیری

از آن جا که مواد اولیه ایزوگام ها قیر می باشد، با حرارت شل شده و کیفیت خود را از دست می دهد. به همین منظور ایزوگام شرق اقدام به تولید ایزوگام هایی مخصوص مناطق گرم کرده تا تابش آفتاب تاثیری بر روی کیفیت آن ایجاد نکند. ایزوگام مناطق گرمسیری علاوه بر استحکام و مقاومت بسیار بالا، دارای یک لایه فویل بوده تا تابش آفتاب را دفع کرده و مانع از شل شدن قیر درون ایزوگام ها شود.

نمایندگی ایزوگام شرق

ایزوگام شرق محصولی فوق العاده با کیفیت بوده و از جدیدترین تکنولوژی و مجرب ترین نیروهای انسانی برای تولید آن استفاده می شود به همین دلیل ایزوگام های تولید شده در این شرکت از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و به دلیل فروش مستقیم از درب کارخانه قیمت نهایی این محصول نیز بسیار مناسب است. برای استعلام قیمت روز ایزوگام شرق از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس گرفته تا به طور دقیق قیمت های به روز این محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

ایزوگام شرق مشهد 6736 عایق رطوبتی فوق العاده باکیفیت بوده و از ساختمان شما در برابر نفوذ آب محافظت می کند. این ایزوگام ها در انواع مختلفی وارد بازار می شود و در تولید آن از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه بهره می برند. تمامی ایزوگام های تولید شده در ایزوگام شرق زیر نظر کارشناسان تولید شده و در تمامی فرآیند تولید تست کیفیت بر روی آن صورت می گیرد تا این محصول از همه نظر استاندارد باشد.

شرکت ایزوگام شرق دارای انواع دستگاه های پیشرفته و مجهز بوده و تمامی مراحل تولید محصولات ایزوگام در داخل کارخانه انجام می شود و محصولات تولید شده به صورت مستقیم از کارخانه به دست مشتری برسد. همین عامل باعث شده که قیمت ایزوگام شرق در مقایسه با کیفیت بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

نمایندگی ایزوگام شرق

 

خدمات نصب ایزوگام شرق

انواع ایزوگام شرق را می توانید به صورت مستقیم از طریق شماره های موجود در سایت سفارش دهید و یا وارد سایت شده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. در هر دو روش خرید این محصول با قیمتی مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. خدمات نصب ایزوگام شرق در مشهد و اطراف شهر مشهد برای شما مشتریان عزیز قابل انجام است.

قیمت نصب ایزوگام با توجه به متراژ مصرفی مورد نظر تعیین میشود. فروش ایزوگام شرق به صورت مستقیم و بدون واسطه بوده و شما می توانید این محصول را به صورت عمده خریداری کرده و از تخفیفات شرکت ایزوگام شرق بهره مند شوید.

بهترین برند ایزوگام شرق ثبت کد 6736

امروزه با ورود به بازار و یا سرچ در اینترنت با انواع ایزوگام ها با برندهای مختلفی مواجه می شوید که باعث سردرگمی شما در هنگام خرید خواهید شد. انتخاب ایزوگامی که بتواند از همه جهت نیاز شما را برآورده کرده و عمری طولانی داشته باشد، نیازمند دقت و توجه می باشد. یکی از برندهای با قدمتی که سال ها در زمینه تولید انواع ایزوگام در حال فعالیت بوده و از مواد درجه یک و باکیفیت برای ساخت آن استفاده می کند، ایزوگام شرق می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و با تولید محصولات درجه یک توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. ایزوگام های تولید شده در شرکت ایزوگام شرق دوام بسیار بالایی داشته و عمر مفیدی دارند. شما تنها با یک خرید از ایزوگام شرق برای همیشه مشتری دائم این شرکت خواهید شد

عوامل موثر در قیمت ایزوگام شرق

با ورود به بازار فروش ایزوگام شما با برندها و کیفیت های مختلفی مواجه می شوید که انتخاب را برای شما سخت می کند. برای این که محصولی بادوام و مستحکم خریداری کنید باید ابتدا به کیفیت و سپس به قیمت آن توجه کنید. ایزوگام شرق یکی از بهترین ایزوگام در بازار است که دارای کیفیت فوق العاده بالا بوده و در هنگام تولید از مواد درجه یک و مرغوب استفاده کرده است. به همین دلیل این امکان وجود دارد که قیمت این محصول در مقایسه با برندهای متفرقه بیشتر باشد اما به محض دیدن نمونه های تقلبی ایزوگام شرق خودتان متوجه کیفیت و مرغوبیت آن خواهید شد.

نوسان قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید که کاملا تحت الشعاع قیمت دلار و عدم ثبات بازار اقتصادی هستند، یکی از مهمترین دلایل بر افزایش محصولات عایق رطوبتی ترقی میشود. به میزان عرضه و تقاضای بازار در روند صعود و نزول قیمت ها بسیار تاثیر چشمگیری دارد. به طوری وقتی که میزان عرضه ایزوگام ثابت باشد و تقاضا  برای خرید این محصول افزایش یابد بدون شک قیمت ایزوگام گران تر از قبل می شود. این اتفاق در فصول سرد سال به مراتب بیشتر دیده می شود.

شرکت ایزوگام شرق همیشه تلاش میکند با درنظر گرفتن افزایش تقاضا در فصول سرد سال، با عرضه مناسب ایزوگام به بازار داخلی از افزایش قیمت ها جلوگیری کند تا همه مشتریان ما بتوانند به راحتی محصول موردنظرشان را از نمایندگی های فروش ایزوگام شرق خریداری کنند. شما میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت ایزوگام شرق و قیمت درب کارخانه ایزوگام شرق با شماره تماس های گذاشته شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت ایزوگام شرق

 

لیست قیمت ایزوگام شرق

 لیست قیمت ایزوگام شرق هموراه به علت نوسانات ارزی در فراهم کردن متریال اولیه در حال تغییر است و شما می توانید لیست قیمت بروز ایزوگام شرق این محصول را تنها با یک تماس از کارشناس فروش ما بخواهید. ایزوگام شرق در اکثر شهرهای بزرگ دارای نمایندگی بوده تا این محصول به راحتی و در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب به دست شما برسد. در صورتی که قصد خرید ایزوگام شرق را دارید می توانید کیفیت و لیست قیمت انواع ایزوگام را با ایزوگام شرق مقایسه کنید تا انتخابی راحت تر داشته باشید.

قیمت ایزوگام شرق بدون نصب

نحوه نصب ایزوگام تاثیر مستقیمی با میزان مقاومت و دوام خود ایزوگام دارد. به همین دلیل باید نصب ایزوگام را به افراد متخصص بسپارید. قیمت نصب و فروش ایزوگام با کیفیت بالا به نوع ایزوگام و متراژ ساختمان آن بستگی دارد. همان طور که می دانید قیمت ها به صورت روزانه در حال نوسان بوده و از این رو همواره قیمت ها به صورت روزانه تغییر می کند.

جهت اطلاع از قیمت دقیق و به روز نصب و فروش انواع ایزوگام ها با کیفیت بالا می توانید با نمایندگی فروش ما در شهر خود تماس گرفته و از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید. شماره های تماس ایزوگام شرق در سایت ثبت شده و شما می توانید به صورت مستقیم با نمایندگان فروش ما تماس بگیرید.

طریقه دستورالعمل نصب ایزوگام شرق

  • شیب بندی سطح زیر کار

شیب‌بندی سطح مورد نظر باید به گونه‌ای باشد که آب به سمت آبروهای تعبیه شده جریان یابد و بر روی سطح راکد نماند. نقاط اوج و صفر شیب‌بندی با توجه به شکل هندسی و مساحت سطح و تعداد و محل قرارگیری آبروها تعیین می‌شوند. در هنگام شیب‌بندی، ماهیچه‌کشی زاویه‌ها و گوشه‌های ۹۰ درجه است. در صورت وجود دیوار پیرامون کف یا بام، ابتدا باید زاویه ۹۰ درجه را با ماهیچه سیمانی به زاویه منفرجه تبدیل کنیم.

 

نصب ایزوگام شرق

 

  • آماده‌سازی سطح زیرکار

سطح زیرین ایزوگام می‌بایست یکپارچه بوده و عاری از ترک‌ و شکاف‌ با عرض بیشتر از ۱ سانتیمتر باشد و باید ترک‌هایی با پهنای بیش از ۱ سانتیمتر را با استفاده از خمیر ماستیک یا سیمان پر کرد. همچنین سطح زیرکار باید تمیز، خشک و عاری از گرد و غبار، زنگار، خزه، روغن و نفت، سنگریزه و سایر آلودگی‌ها باشد. کلیه اجسام تیز و فلزی مانند میلگرد، سرستون، پایه کولر و تاسیسات و… باید از روی سطح برداشته شده یا کاملا هم‌تراز با سطح شوند. به علاوه، سطح زیرکار نباید خیس یا مرطوب باشد.

 

نصب رول ایزوگام شرق

 

  •  نصب رول‌ ایزوگام

رول‌های ایزوگام به طور معمول در ابعاد 10*1 متر و با ضخامت های 4 سانتی متری تولید می شوند. رول‌های ایزوگام باید با رعایت فاصله همپوشانی مناسب (حدود ۱۰ سانتیمتر) جدا شوند. رول‌های ایزوگام به اندازه مورد نیاز بریده می‌شوند و سپس نصاب مشعل را روشن نموده و شعله آن را تنظیم می‌کند. نصب ایزوگام معمولا از محل آبروها و ناودان‌ها آغاز می‌گردد. سطح آغشته به قیر ایزوگام با شعله مشعل ذوب گشته و رول‌های ایزوگام با دقت روی سطح چسبانده می‌شوند. سپس انتهای رول‌ها توسط ماله به سطح کار جوش داده می‌شود.

برای استعلام لیست قیمت ایزوگام شرق ساده و فویلدار میتوانید با دفتر فروش ایزوگام شرق در مشهد به شماره 09153175906 تماس گرفته و محصول خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان به دست شما برسد.